A leghidegebb hónapokra tervezett Luhta Halla női télikabát 500 g-os szintetikus töltete a szellőzőképesség csorbítása nélkül tart melegen a kedvezőtlen időjárási viszonyok között is: hozzájárul a test által termelt meleg megőrzéséhez, és meggátolja a hővesztést, melynek révén a kabát viselője a nagyobb hidegekben is kényelmesen érezheti magát. A hosszú állású szabás gondoskodik maximális mozgásszabadságodról, és a réteges öltözködést is lehetővé teszi. A húzózsinórral állítható kapucni és az állítható derék megvédenek a hideg széltől, a kétirányú főcipzár segítségével pedig könnyedén bele tudsz bújni a kabátba. Elasztikus belső mandzsettái pontosan illeszkednek csuklódra, a szabad mozgás gátlása nélkül tartva melegen karjaid, illetve megakadályozva az ujjak felgyűrődését. Külső, bélelt cipzáras zsebeiben és belső zsebében kényelmesen elférnek legfontosabb értékeid. A kabáthoz felhasznált A.W.S. Active technológia semmilyen körülmények közt nem engedi be a hideg szelet, vagy a nem kívánt nedvességet, miközben kifele szabad utat biztosít az aktív mozgás közben keletkező izzadságpárának. A 10 000 mm-es szám annyit jelent, hogy a kabát minden négyzetcentiméterének egy minimum 10 000 milliméter magas vízoszlop nyomásának kell ellenállnia, anélkül, hogy az átengedné a nedvességet. A kabát kétrétegű anyag konstrukcióval készült: membránja az anyag belső oldalához van dolgozva és így alkotják az első réteget, a második, lélegző réteg pedig lazán hozzá van varrva a ruházat belső felületéhez. A PFC-mentes vízlepergető kezelés megakadályozza, hogy a vízcseppek megüljenek az anyag felületén, a víz apró gyöngyök formájában összegyűlik, majd lepereg a kabátról, így azt csapadékos időjárási körülmények között is viselheted. Lélegzőképessége 5000 g/m2/24h, a hátközép hossza pedig 88 cm.
fekete
A Luhta Sportswear Company az egyik legnagyobb sportruházati vállalat Skandináviában. A Luhta márka története 1907-ig nyúlik vissza, amikor Vihtori Luhtanen megalapította a céget Finnországban. Kezdetben felesége tervezte és varrta a ruhákat, a férfi pedig az értékesítésért felelt. Ezt követően saját varróműhelyt alapított, majd fokozatosan növekedve, 1970-re a márka belépett a nemzetközi piacokra is és a 80-as évekre óriási sikert aratott az egész kontinensen modern és úttörő kollekcióival. A Luhta máig rendíthetetlenül elkötelezett a kreatív innováció mellett, ezáltal biztosítva a dinamikus tervezést és a magas minőségű termékeket. Napjainkban már a világ több mint 50 országában van jelen és kínál sportruházati termékeket olyan nők számára, akik szívesen töltik idejüket a szabadban és sportolással, de a kényelem mellett fontos számukra a divat is.