A Luhta Herttuala a márka elegáns stílusú téli mellénye. Az A.W.S. Active technológia semmilyen körülmények közt nem engedi be a hideg szelet, vagy a nem kívánt nedvességet, miközben kifele szabad utat biztosít az aktív mozgás közben keletkező izzadságpárának. A 10 000 mm-es szám annyit jelent, hogy a mellény minden négyzetcentiméterének egy minimum 10 000 milliméter magas vízoszlop nyomásának kell ellenállnia, anélkül, hogy az átengedné a nedvességet. A mellény kétrétegű anyag konstrukcióval készült: membránja az anyag belső oldalához van dolgozva és így alkotják az első réteget, a második, lélegző réteg pedig lazán hozzá van varrva a ruházat belső felületéhez. A hegesztett varratok kívül rekesztik a csapadékot. A húzózsinórral állítható gallér kívül rekeszti a hideg szelet, a hosszú oldalsó cipzárak segítségével pedig könnyedén bele tudsz bújni a mellénybe. Külső cipzáras zsebeiben kényelmesen elférnek legfontosabb értékeid. 401 g-os szintetikus töltete a szellőzőképesség csorbítása nélkül tart melegen a kedvezőtlen időjárási viszonyok között is: hozzájárul a test által termelt meleg megőrzéséhez, és meggátolja a hővesztést, melynek révén viselője a nagyobb hidegekben is kényelmesen érezheti magát. A hosszú állású, karcsúsított Regular Fit szabás gondoskodik maximális mozgásszabadságodról, és a réteges öltözködést is lehetővé teszi. A PFC-mentes vízlepergető kezelés megakadályozza, hogy a vízcseppek megüljenek az anyag felületén, a víz apró gyöngyök formájában összegyűlik, majd lepereg a mellényről, így azt csapadékos időjárási körülmények között is viselheted. Lélegzőképessége 5000 g/m2/24h, a hátközép hossza pedig 90 cm.
fehér
A Luhta Sportswear Company az egyik legnagyobb sportruházati vállalat Skandináviában. A Luhta márka története 1907-ig nyúlik vissza, amikor Vihtori Luhtanen megalapította a céget Finnországban. Kezdetben felesége tervezte és varrta a ruhákat, a férfi pedig az értékesítésért felelt. Ezt követően saját varróműhelyt alapított, majd fokozatosan növekedve, 1970-re a márka belépett a nemzetközi piacokra is és a 80-as évekre óriási sikert aratott az egész kontinensen modern és úttörő kollekcióival. A Luhta máig rendíthetetlenül elkötelezett a kreatív innováció mellett, ezáltal biztosítva a dinamikus tervezést és a magas minőségű termékeket. Napjainkban már a világ több mint 50 országában van jelen és kínál sportruházati termékeket olyan nők számára, akik szívesen töltik idejüket a szabadban és sportolással, de a kényelem mellett fontos számukra a divat is.