Keresés

Fiókom

Kedvenceim

Kosaram

Üzletek

Nautica MELIS BIG CVS DODO férfi félcipő homok színben 2
Termékleírás

A Nautica Melis Big Cvs Dodo férfi utcai cipő a sportos stílus és a klasszikus elegancia tökéletes kombinációja.



Miért válaszd ezt a cipőt?

  • Egész napos kényelem: Az anatómiai talpbetét extra puhaságot és rugalmasságot biztosít, csökkentve a talajfogás okozta terhelést az ízületeiden.
  • Légáteresztő kialakítás: A könnyű textil felsőrész és a speciálisan tervezett szerkezet garantálja a folyamatos szellőzést, így a cipő hosszan tartó friss érzetet nyújt.
  • Optimális stabilitás és tapadás: A multidirekcionális bordázattal ellátott gumitalp kiváló tapadást biztosít minden felületen, legyen szó városi sétákról vagy aktívabb programokról.
  • Ergonomikus illeszkedés: A szélesebb orrkialakítás segít elkerülni a kellemetlen nyomáspontokat és a kidörzsölődést.
  • Modern, letisztult design: Az innovatív anyaghasználat és a visszafogott stílus garantálja, hogy bármilyen összeállításhoz könnyedén illeszkedjen.

Ideális választás, ha...

  • Egy kényelmes, könnyű és légáteresztő cipőt keresel a mindennapokra.
  • Fontos számodra a dinamikus mozgásszabadság.
  • Stílusos, mégis praktikus cipőt szeretnél, amely minden helyzetben megállja a helyét.
Termék részletek
Anyagösszetétel:
  • anyag 1: 98% vászon, 2% poliuretán
  • anyag 2: 100% textil
  • anyag 3: 100% poliuretán
Szín:
  • homok
Cikk kód:
  • NA-NTM518F06-02-ag-02

MELIS BIG CVS DODO

férfi félcipő - homokNA-NTM518F06-02-ag-02
29 990 Ft

homok

30 napos visszaküldés
1-2 munkanapos szállítás
Ingyenes kiszállítás 15 000 Ft felett

MELIS BIG CVS DODO

férfi félcipő - homokNA-NTM518F06-02-ag-02
29 990 Ft

homok

Nautica MELIS BIG CVS DODO férfi félcipő homok színben 1
Mérettáblázat
40
41
42
43
44
45
46
30 napos visszaküldés
1-2 munkanapos szállítás
Ingyenes kiszállítás 15 000 Ft felett
NauticaNautica

A Nautica az egyik leghíresebb amerikai márka, mely története 1983-ra nyúlik vissza. Alapítójának, David Chunak, egyetlen célja volt, mégpedig a tenger adta inspirációt megjeleníteni a hétköznapi öltözködésben is. A márka első kollekciója mindössze 6 féle férfi felsőruházati darabból állt, de olyannyira kinőtte magát, és vált egy globális nemzetközi márkává, hogy mostanra a világ több mint 64 országában vásárolhatjuk meg termékeit. Klasszikus, mégis modern termékeivel minőséget, és időtálló értéket képvisel, emellett pedig tökéletesen illeszkedik a modern világunk aktív, energikus életviteléhez.

További termékek a márkától
Nautica